A feladatok célja az olvasás-szövegértés gyakorlása és fejlesztése érdekes, motivációt felkeltő szövegek segítségével. A szövegek feldolgozása során a tanulók többek között foglalkoznak a Facebook történetével, Essena O’Neill Instagram-sztorijával, bepillanthatnak a selfiek világába, valamint megtudhatják, hogy a korosztályukban melyik közösségi oldalt használják leginkább. A válaszok egy részét a program automatikusan kiértékeli, a megoldás függvényében elágazik, ezzel illesztve a tanulást a diákok egyéni haladási üteméhez. A nyílt végű feladatokat a diákok egymással, illetve a tanulási folyamatot irányító pedagógussal vitatják meg. Több feladat esetén nincs jó vagy rossz válasz, az a fontos, hogy a tanulók megbeszéljétek egymással, mit gondoltok a témáról.
A program bővebb leírását a ’A programról bővebben’ gombra kattintva töltheti le.