A nyelvi fejlődés során a szótagszintű fonológiai tudatosság már az óvodás korban megjelenik, illetve a fonématudatosság egyes részkészségei, a beszédhangok azonosítása vagy differenciálása is ebben az életkori szakaszban alakulnak ki. Ennek megfelelően a feladatok a szavak belső egységeinek azonosítására, a fonématudatosság mérésére fókuszálnak. A feladatsor tartalmaz szótag és fonémaszintű azonosítást, valamint szintézist, szegmentálást és törlést kérő feladatokat is. A feladatsor férfi (kék hátterű ikon) és női (piros hátterű ikon) narrációval is elérhető.
A mérőeszköz az iskolai matematikatanuláshoz szükséges előfeltételek közül a számolási készségeket, a számok helyes sorrendjének ismeretét, a különböző mennyiségekkel végzett számolási műveleteket, a számképek és arab számok felismerését vizsgálja. A tesztben három részterület szerepel: az elemi műveletvégzés, az elemi számlálás, valamint az arab számok és mennyiségek. A feladatsor férfi (kék hátterű ikon) és női (piros hátterű ikon) narrációval is elérhető.
Az indukciós folyamat során egyedi esetek megfigyeléséből indulunk ki, az eseteket tulajdonságaik és egymáshoz való viszonyaik mentén összehasonlítjuk, majd a folyamat során általános szabályokat alkotunk. Az induktív gondolkodás szoros kapcsolatban áll a tanulási potenciállal, a problémamegoldással, a fogalmak fejlődésével és a természettudományos gondolkodással is. A gyerekek induktív gondolkodásának vizsgálatához figuratív elemeket tartalmazó sorozatokat, analógiákat és osztályozás feladatokat alkalmazunk. A feladatsor férfi (kék hátterű ikon) és női (piros hátterű ikon) narrációval is elérhető.